Известие

Collapse
No announcement yet.

помощ - сваляне на скоростна кутия ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помощ - сваляне на скоростна кутия ?

    Колеги моля за малко помощ.
    Днес разглобих алфата 155/1,7/8в, за да сваля с.к. но ударих на камък. След като откачих абсолютно всичко , отвих всяко болтче , остана една планка на дясната полуоска (по точно на втората - вътрешна част от нея) на която има "висящ" лагер. Та тази планка се фиксира към блока на двигателя посредством три шпилки , развил съм и техните гайки но планката излезна само до средата на шпилките и не иска повече. Някой сблъсквал ли се е с тази планка, лапа или каквото и там да е. Мислех да избия лагера и да издърпам втората (вътрешната) част от дясната полуоска от с.к. ама май ще направя грашка. Моля за съвет как да действам утре и дали съм на прав път. Само тия три шпилки ми е.м.....та за да съм на финала със свалянето
    Last edited by salex75; d.m.y г., 22:11.
    Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

  • #2
    Отвиваш шпилките и си патрон!!!
    Ако избиеш лагера ще е по добре но в повечето случаи не излизат!!!
    0892 488 330-Теодор
    Alfa Romeo 145 3.0 24V
    Alfa Romeo 146 TI-Turbo

    Comment


    • #3
      Моят лагрер си излезе без ядове,когато свалях стартер и ми се наложи да извадя полуоската и да откача рейката за да го изкарам ма.....а му мръсна
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        не ти е само тов проблема, трябва да отвиеш четири болта држащи кормилната рейка към магарето и още пет на магарето + единият( левия) до амортисьора ,който също е за магарето.мотора или магарето се подпира с крик( най-добре хидравличен) и се отпуска на 7- 10 см да увисне от лявата страна.Иначе ваденето на кутията е колямо приключение.Има три болтчета м6 ,които фиксират с планка висящия лагер , има и една гайка м8 ,която също крепи тая планка.Ако си ги свалил и лагера не е заленпнал за лапата , по-добре го издърпай и не сваляй лапата.Предполагам си разкачил половината генерация вече.
        ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

        Comment


        • #5
          Кутията е свалена. Оказа се лагера - излезе на много парчета. Други поражения няма.
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
            Кутията е свалена. Оказа се лагера - излезе на много парчета. Други поражения няма.
            С огромна помощ от твоя страна , още веднъж благодаря за което . Благодаря и на Вас колеги за отзивчивоста и , че ми дадохте така нужните отговори!

            ТА ..... общо взето положението бе следното:
            1-во сваляне на колела , лява полуоска барабар с носача , тампона горе над нея(под акумулатора),подкалника, дясна полуоска се откача и изтегля макслимално навън.
            2-ро всичко от тази тема http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra...syedinitel.pdf.
            3-то приводите на скоростният лост - 3 броя
            4-то 3те шпилки държащи лапата на "висящият"лагер
            5-то ламаринка отдоло на картера до с.к. захваната с три 10-ки
            6-то една шина захваната към тампона на купето и с.к. Не е пипано поне за сега нищо по магарето и кормилната рейка и генерацията.Гледах както каза Тренди да си "икономисам" малко разглобяване
            7-то помпощ от приятели и много "майки" по адрес на италианското автомобилостроене!.
            Бира и водка - на корем , може и с мезе...
            В събота - събиране .... ако помним кое от къде е ...
            А до тогава трябва да купя лагера
            Last edited by salex75; d.m.y г., 17:31.
            Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

            Comment


            • #7
              Абе аз имам един въпрос-всичкото това развиване и най-вече на гайките на главините може ли да стане без ударен гайковерт?Щото и аз трябва да минавам през процедура по сваляне на скоростна кутия за смяна на съединител и много искам сам да си го свърша,но не знам дали ще успея да развия гайките на главините.И после дали могат да се затегнат достатъчно с ръчни инструменти?

              Comment


              • #8
                Значи , ние не срещнахме проблем, камък ТЪНКОСТЕНЕН 36 (това е проблем , ние намерихме пилен такъв , а Тренди си е купил специално) здрава тресчотка и тръба 1,5 м. И не прави нашата грешка да свалиш гумите и вдигнеш колата на стойки , па тогаз иди разчитай на спирачки . Първо разхлаби болтовете на джантите и гайките на главините па тогаз действай смело.
                Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                  Абе аз имам един въпрос-всичкото това развиване и най-вече на гайките на главините може ли да стане без ударен гайковерт?Щото и аз трябва да минавам през процедура по сваляне на скоростна кутия за смяна на съединител и много искам сам да си го свърша,но не знам дали ще успея да развия гайките на главините.И после дали могат да се затегнат достатъчно с ръчни инструменти?
                  След като си намериш глух ключ или влизащ камък за гайката на полуоската, отиваш в първата гумаджийница да ти я развият с гайковерта. После си я леко затягаш и се прибираш до гаража.
                  Това е валидно за всички полуоски!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Аз ги отвих с тръба и помощ от приятел на спирачките.Все си мисля че ударния верт не е нужен.Хубаво е да се напръска със спрей за ръжди преди това.
                    ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
                      Аз ги отвих с тръба и помощ от приятел на спирачките.Все си мисля че ударния верт не е нужен.Хубаво е да се напръска със спрей за ръжди преди това.
                      Повярвай ми, че с верта е по-лесно. Не си попадал на ръждясали гайки. И спрея не ги оправя, когато са с найлонов кант против саморазвиване.
                      И аз ги развивам, когато няма друг начин , с тръба и "обади се на приятел", ама е по-трудоемко, а освен това и травматизъма е по-голям!!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Аа,откъм груба и непремерена сила нещата ще ги докарам,имам и двуметрови тръби,тъй че ще има с кво да напъвам.А това с отхлабването ще го оставя за краен вариант,щото малко ще ме е страх да карам с развити гайки.Ще напъвам пък да видим-все си мисля,че ще се развият,скоро са развивани от един майсторан.

                        Comment


                        • #13
                          Идеята не е да караш с развити гайки, а един път да се развият, за да е по-лесно. После пак си г стягаш , но по-малко.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Да де да,разбрах,може и така да направя,пък и може да имат такава вложка хората.А то всъщност,чисто теоретично,май трудно може да се извади полуоската,дори без гайка....

                            Comment


                            • #15
                              Тя трудно, но главината от шенкела или да се разглоби лагера...
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X